Wyższa szkoła jazdy w pośrednictwie

Share:

Usługa pośrednictwa ograniczająca się do przyprowadzenia kupującego do sprzedawanej nieruchomości nie ma już dłużej racji bytu – jest to jasne od jakiegoś czasu, a wszelkie próby tłumaczenia, że jest inaczej, są jedynie zaklinaniem rzeczywistości. Klienci mają dziś dostęp do narzędzi promocji i wyszukiwania interesujących ich nieruchomości, a za samą oszczędność czasu mało kto jest gotowy zapłacić kilka czy kilkanaście tysięcy.

Nie oznacza to jednak, że profesjonalne usługi na rynku nieruchomości nie są potrzebne. W czasach, gdy rynkiem rządzą kupujący, sprzedający są skłonni zapłacić za szybką i efektywną sprzedaż nieruchomości. Zwłaszcza po kilku miesiącach bezskutecznych działań bez lub przy wsparciu standardowych agencji. Niestety mało która agencja decyduje się i potrafi taką usługę dostarczyć, a jeszcze mniej jest w stanie przekonać o tym potencjalnych klientów.

Osobiście jestem pod wrażeniem oferty olsztyńskiej firmy Bergsonn, która postanowiła skupić się właśnie na potrzebach sprzedających.  Podobnie jak przy sprzedaży nieruchomości, przy sprzedaży usług z nią związanych nie mniej od samej oferty ważny jest sposób jej podania. I tu Bergsonnowi należy się szczególne uznanie. Po przejrzeniu (czystej, przyjaznej i eleganckiej) strony internetowej możemy być pewni, że:

Sprzedaż nieruchomości nie ogranicza się do przyprowadzenia klienta. Bergsonn dba o odpowiednią stylizację sprzedawanego mieszkania (tak modny dziś home staging), robi profesjonalny plan, sesję fotograficzną i opis nieruchomości, promuje ją i pomaga potencjalnemu nabywcy dobrze się w niej poczuć.

Po owocach ich poznacie. Wystarczy spojrzeć na zakładki Portfolio i Nieruchomości, żeby widzieć, jak to działa. Wszystkie mieszkania i domy wyglądają jak z żurnala, chociaż wątpię, aby Bergsonn przyjmował do sprzedaży tylko idealne nieruchomości. Widać tu pracę dekoratora wnętrz, fotografa i marketera.

Biznes robią ludzie. Poznajemy młody, entuzjastyczny i otwarty zespół specjalistów, którzy wspólnie przeprowadzą klienta przez proces sprzedaży.

Sprzedaż/zakup mieszkania to ważne wydarzenie. W wielu miejscach strony Bergsonn pokazuje, że wie, jak ważna w sprzedaży nieruchomości jest psychologia. Że sprzedającemu często trudno rozstać się z mieszkaniem, z którym wiąże się wiele osobistych wspomnień. Że kupujący już oglądając mieszkanie musi poczuć się w nim „u siebie”, że w całym procesie zakupu (wiążącym się nie tylko ze zmianą miejsca zamieszkania, ale często również decyzją finansową o długofalowym oddziaływaniu na codzienność). A skoro Bergsonn to wie, to pewnie również będzie potrafił uczuciami sprzedającego i co szczególnie ważne kupującego pokierować.

BergsonnTo nie jest wiedza tajemna. Na firmowym blogu można znaleźć szereg porad, które pomogą sprzedać mieszkanie – jak przygotować je do sprzedaży („home staging po domowemu”), jak dobrze przygotować ogłoszenie, jak zachowywać się podczas wizyty kupujących. Poszczególne posty napisane są prostym i przyjaznym językiem, podzielone na logiczne części zawierające konkretne wskazówki. Wielu agentów bałoby się, że w ten sposób zdradzają swoje know how, które klienci wykorzystają i już do nich nie przyjdą. Jednak content marketing, polegający na
Nie wiem, jak Was, ale mnie to przekonuje. Gdybym miała do sprzedania mieszkanie w Olsztynie, pewnie zwróciłabym się o pomoc do Bergsonna.dzieleniu się częścią swojej wiedzy po to, żeby sprzedać jej jeszcze więcej, to jeden z najbardziej efektywnych kierunków w marketingu.

 

Share:

2 comments

  1. Freedom 30 maja, 2016 at 15:26 Reply

    Czas pokazał, że home staging dobrze się u nas sprawdza. Coraz więcej biur na niego stawia no i umówmy się, że niektóre mieszkania mają naprawdę dużo niewykorzystanego potencjału który warto pokazać 🙂

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach.
Zapisz